Pages

01 July 2011

Ada apa pada lagu ini?

Wali Band - Baik-Baik Sayang

aku tak ingin kau menangis bersedih
sudahi air mata darimu
yang aku ingin arti hadir diriku
kan menghapus lukamu sayang

karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan dengarkan aku

hanya satu pintaku
untukmu dan hidupmu
baik-baik sayang
ada aku untukmu

hanya satu pintaku
di siang dan malammu
baik-baik sayang
karna aku untukmu

semua keinginan akan aku lakukan
sekuat semampuku, sayang

karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan, dengarkan aku

p/s : tidak mungkin manusia tiada kenangan samada suka ataO duka kan =) 

5 comments:

Wan Atikah said...

best lagu ni.

En. Am said...

Lagu ni berhantu. Ammar takut ngan lagu nih~

Wan Atikah said...

lagu ni x pernah berhantu pun..huhuhuh

En. Am said...

apa-apa je la.
bukan best pon lagu nih.

pepatah ada berkata :

"susah dahulu. senang kemudian. menangis dahulu. akan datang kebahagian"

"lompat sikatak lompat. lompatlah tinggi². cepat lah air mata cepat. senyum tengah menanti"

"Tgk tapak tangan tapi tiada apa.
Tgk hati ini masih tiada siapa"

"Makin kita kayuh lagi dia tersekat.
Makin kita jauh. Sibuklah nak dekat"

p/s : lagu saya lagi sedap.

Wan Atikah said...

iyola